پایان ۳۰ هفتگی دوران جنینی

سلام.

اون جماعتی که گفتم اون روز نرفتن زنجان.دیروز رفتن.تو تمام این مدت رفتن تبریز و ارومیه عشق و حال.والبته استفاده از لجن دارویی دریاچه.

روز چهار شنبه گذشته علی رقم اینکه مامانم به خاله نسترن قول داده بود که با هم برن خرید برای من ولی مجبور شد بزنه زیر قولش .آخه دکتر به مامانم گفت ساک بچه رو همیشه آماده نگه دار و وسایل شخصی خودت رو.چون ممکنه نی نی زود تر به دنیا بیاد.

مامانم و بابام از مطب که اومدن بیرون رفتن برای من کلی چیز میز خریدن.که مارک بیشترشون هم چیکوه.مامانم و بابام داشتن از ذوق میمردن.انقدر وسایل رو نگاه کردن و قربون صدقه من رفتن که نگو.

مامانم دیروز برام یه نامه نوشته و گذاشته تو صندوقچه اش.برای روزهایی که احیانا نبود.

تقریبا تمام وسایل خونه جمع شده و آماده اسباب کشی هستیم.فکر نمیکنم بیشتر از ۲ روز دیگه تو این خونه بمونیم.

خیلی خیلی خوشحالم که داداش ارشیا به من فکر میکنه و دوستم داره.من و داداش ارشیا که قراره برای خانواده ها مون تک فرزند بمونیم میتونیم مثل برادرهای واقعی باشیم برای روزهایی که پدر ومادرهامون دیگه تو این دنیا نباشن.میتونیم پشت و پناه هم باشیم.من از این موضوع خیلی خیلی خوشحالم.خدایا شکرت.

راستی جهت اطلاعتون من هنوز اسم ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

الهی خاله نسترنت برات بمیره که اونم زده زیر قولش ..آخه به خودش قول داده بود که برات یه عالمه خرت وپرت بخره ولی....
اینقدر کار ریخته رو سرش که نگو ...ولی قول میده جبران کنه...قول میده...یه کم سعی کن صبور باشی و پسر خوبی باشی و مامانی رو اذیت نکنی...
کاش یه جا زندگی میکردیم ....اونوقت میدی چه خاله نسترن خوبی داری گل کوچولوی من
:)

نازنین ایراندوست چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
به وبلاگ مهمان دل سر زده بودی و ناراحت شده بودی دوست نادیده من.ببخش که باعث دلگیری شدم.
و اما توصیه های من در مورد خرید وسایل بچه:زیرپوشهای زیر دکمه دار خیلی کارآیی دارند.
برای خرید تخت خیلی روی تخت های نوزاد نوجوان حساب نکنین اما اگه وسوسه شدین از اون تختها بخرین حتما دقت کنین برای هر دو سایز تشک نوزادی و نوجوانی(که عرضشون ده سانت با هم متفاوته)تعبیه شده باشه.اگه عرض تخت ثابت باشه به درد نمی خوره (من گرفتارش شدم)
یکی دیگه هم اینکه گرچه هفته سی ام هنوز برای زایمان خیلی زوده اما هیچ بچه ای سند صادر نکرده که پایان نه ماه و نه روز بیاد.تکون های استاندارد بچه رو از دکترت بپرس و چک کن.اگه حرکتهاش کم بشه باید به دکترت اطلاع بدی.
برات زایمان خیلی خیلی خوشی آرزو می کنم.برای گل پسر هم یه اسم خوب و یه سرنوشت قشنگ از خدا می خوام.خدا نگهدارتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد