سلام دوباره

نیم ساعت پیش خاله ندا از هند زنگ زد و از حال من و مامانم پرسید.و پرسید که من پسرم یا دختر بالاخره.و وقتی شنید پسر هستم برخورد خوبی داشت که اصلا به من و مامانم بر نخورد.

دستش درد نکنه بابا.کلی زحمت کشید.من چه قدر خوش به حالم شد.اوی اوی.دارم لوس میشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

سلوم! ایشالله همیشه سالم باشی و مامان باباتو اذیت نکنی! من خودم اسم عطا رو خیلی دوست دارم! تو خودت دوست داری اسمت عطا باشه؟؟؟

نسترن شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

خوش به حالت که خاله ندا جونت زنگ زده بهت....در ضمن میبینم که هرچی اسم برات انتخاب کردن فک و فامیل که همه با ((ک)) شروع میشه...میدونی داداش ارشیات اسم برات گذاشته: دادشی!!!ولی مطمئن باش که مامان و بابات یه اسم بی نظیر برات انتخاب میکنن.حسابی میبوسمت

لیست وبلاگ‌های به‌روز شده پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ http://update.1irani.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان دیگه انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا بشند.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد